Direct Mail

Ansichtkaarten, brieven en selfmailer in zwart of in kleur

Direct Mail

Vroeger ging alles vooral op papier. Nu zeker niet meer, maar toch behoudt print nog steeds zijn waarde in de communicatiemix. En we zien het gebruik alleen maar weer toenemen. Als beproefd concept in wervingscampagnes wordt Direct Mail nog steeds als één van de meest succesvolle tools ingezet. Als aanjager van een commerciële handeling of stuurelement naar een website of digitale media. Deze samenvloeiing is perfect. En of dat nu in grote wervende aantallen is of heel gericht in enkele brieven na dagelijkse aanmeldingen, beide is bij ons mogelijk.

Direct Mail kenmerkt zich tegenwoordig steeds vaker door kleinere, gesegmenteerde campagnes met complexe programmeerscripts. Deze discipline beheersen wij zeer goed. Onze dienstverlening op het gebied van Direct Mail gaat echter verder dan alleen de productie. Steeds vaker houden wij briefpapier en enveloppen op voorraad om snel een campagne te kunnen produceren en versturen. Of wat dacht u van een mooi ontwerp voor een ansichtkaart, voorzien van een variabele QR-code die de klant naar een persoonlijke actiepagina of een YouTube-filmpje kan leiden? Wij kunnen het voor u verzorgen.

Telfort

Telfort cadeaukaartmailing

Feenstra

Feenstra ansichtkaartmailing 

Google

Google mailing met actiepassen

Oxfam Novib

Oxfam Novib wervingscampagne donateurs

Peugeot

Peugeot introductiemailing nieuw model

NFtK

NFtK fondsenwervingscampagne

Contact

ten Klei Print